divendres, 25 de maig del 2007

DECLARACIÓ DE LA PLATAFORMA


DECLARACIÓ DE LA PLATAFORMA

EN DEFENSA DE LA VALL DEL FRANCOLÍ

Davant les declaracions del Govern Municipal de Valls, en què manifesta que les informacions sobre el projecte de traçat de l’autovia Tarragona-Valls-Montblanc, divulgades per la Plataforma, no són certes, hem de reafirmar que:

1. El projecte de construcció de l’autovia A-27 Tarragona-Valls-Montblanc, que aquest dies està exposat a quatre locals de Valls (Centre de Lectura, Cooperativa Agrícola, ICV-EuiA i CUP) és l’oficial. Tothom que el consulti podrà comprovar que els plànols, perfils, etc. porten el segell del Ministerio i les signatures del enginyers i director del projecte. Les valoracions, indemnitzacions i relació concreta i individualitzada de béns afectats són també els que acompanyen el projecte.
2. Respecte als enllaços de més de 9 quilòmetres, que figuren al díptic editat per la Plataforma en defensa de la vall del Francolí:

Per veure la declaració completa


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Os felicito por vuestra oposición al trazado de la Aotovía. Me he permitido poner un "link" en mi blog castelleros(http://colladelbosc.spaces.live.com/) que os dirige a vuestro blog.

Anònim ha dit...

Hace días contacte en vuestro blog y ví que estaban los planos oficiales del Ministero y lista de expropiados en formato PDF. Ahora ya no lo encuentro. ¿Me podríais remitir un correo con dichos planos (eran 9)? Estoy haciendo un montaje proyectándolos sobre GoogleMaps, para ver el efecto de la autovía sobre el territorio. Si me lo enviais, una vez proyectado, os enviaré una copia para su publicación. Es muy espectacular (por ahora sólo he proyectado la rotonda norte, pues no tengo mas planos). Muchas gracias. mi dirección colladelbosc@hotmail.com

Anònim ha dit...

Perdonar que insista, pero tal como os solicitaba en mi comentario anterior, no encuentro en formato PDF los planos oficiales de la autovía a su paso por Valls que habíais tenido en vuestro blog. ¿me los podrías remitir por correo electrónico a colladelbosc@hotmail.com, o "colgar" de nuevo en vuestro blog?. Una vez tenga finalizado el montaje os lo remitiría, queda muy espectacular. Muchas gracias.